Szerviz

 

Garanciális és garancián túli szerviz – Nagy előnyünk, hogy mindent egy helyen kezelünk. Ennek köszönhetően sem a vásárlóknak, sem cégünknek nem kell bonyolult szállításokat intézni különböző szervizközpontok között. A műszaki problémákat mindig az adott hiba jellege alapján kezeljük. Elsődleges célunk, hogy minden reklamációt a lehető legrövidebb időn belül megoldjunk. A műszaki problémák megoldása mindig a hiba súlyosságának megfelelően történik. Olyan hiba esetén, amelyet Ön is könnyen orvosolhat, a pótalkatrészt postai úton küldhetjük el. Súlyosabb meghibásodások esetén a szervizközpontunkban végezzük el a javítást. Ha a berendezés természetéből adódóan nem szállítható (például kétoszlopos emelő, ollós emelő és hasonlók), technikusunk közvetlenül a vásárló címére száll ki. A garanciális és garancián túli javításokra a Procarosa általános szerződési feltételeiben található árlista vonatkozik.  

Hotline: + 420 704 705 666

Köszönettel, a Procarosa csapata